hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Thursday, November 11, 2010

De Dag van de duurzaamheid


Vandaag is het de dag van de duurzaamheid. Als ik dit schrijf is het nog vroeg in de ochtend, ik kan dus nog de hele dag nadenken over mijn statement voor de dag van de duurzaamheid. Maar ideeen zijn natuurlijk altijd welkom!
Ook aan het einde van de dag blijkt er van de duurzaamheid weinig over te zijn. Vanavond vastbesloten om op de fiets naar een vergadering te gaan, maar het regende en onweerde, zodat het toch de auto werd. Zo wordt het natuurlijk nooit wat!