hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Friday, April 29, 2011

Twaalf boeketten

Originele taart, gemaakt door mijn schoonzus Marjan

Weleens twaalf boeketten gehad op één dag? Plus een bloemstuk en hortensia? En waar haal je dan al die vazen vandaag? Vandaag was ik de gelukkige ontvanger van al die bloemenhulde. Vanwege een lintje! Natuurlijk weleens aan gedacht, maar vandaag tot het laatste moment toe had ik niets in de gaten. Maar echt de hele dag in het zonnetje gezet, lekker gelunched en vanmiddag geborreld met al die mensen die kennelijk vonden dat ik een lintje verdiende. Iedereen bedankt, het was geweldig!
Waar laat je twaalf boeketten bloemen?

1 Comments:

At 11:33 AM, Anonymous WB said...

Van harte gefeliciteerd! Dik verdiend!!

 

Post a Comment

http://hanviskie.blogspot.com/"><< Home