hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Thursday, June 30, 2011

Geen tijd om te bloggen

Oma Matje Heijns met naast haar Bets en zus Mientje

Deze week ben ik ijverig aan het werk aan mijn tweede boek over mijn andere oma's. Het klinkt misschien vreemd maar ik had drie oma's. Twee oma's als bloedverwanten en een stiefoma. Helaas blijft er dan weinig tijd over om te bloggen. Wel levert het boek weer stof tot nadenken op. Want waarom vraag je eigenlijk zo weinig aan ouderen als je jong bent? Waarom heb ik mijn stiefoma nooit gevraagd naar haar jeugd? Het enige dat ik me herinner dat ze weleens heeft verteld, dat haar vader niet zo deugde. Maar daar kan ik in mijn speurtocht nu juist weer niets over terugvinden!

oma Doortje Faas