hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Tuesday, July 19, 2011

Plastic tasjes (3)

Diepe bewondering heb ik voor mijn collega blogger Wiebe de Ring, die iedere dag schrijft over de Wilhelminasluis. Zelf heb ik de laatste weken wat verzaakt. Gebrek aan tijd en inspiratie waarschijnlijk. Toch is het juist dan grappig te ontdekken dat mijn blog wel gelezen wordt. Deze week door de site www.gaathezomee.nl Ze hadden mijn blog over de plastic tasjes ontdekt en via twitter wilde ineens iedereen weten waar die bakker zijn winkel had. Gewoon in Werkendam natuurlijk. Dus vanaf vandaag ga ik weer trouw bloggen!