hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Thursday, November 22, 2012

Limiet bereikt

Na 1839 blogs lukt het niet meer om foto's bij de berichten te plaatsen. Mijn limiet van 1 GB is bereikt. Wat te doen? Oudere berichten weggooien? Of voortaan bloggen zonder foto's? Ophoging van mijn limiet kan natuurlijk wel, maar dat kost extra. Ga ik dat doen of stop ik met bloggen? Of nog even volhouden tot 29 december 2012 en dan kappen? Dan zit er zeven jaar bloggen op, wordt het ook niet eens tijd voor iets nieuws?