hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Saturday, August 31, 2013

Monumentendag


Opening van de Historische haven door prins Willem-Alexander in 1998

Alle goede voornemens ten spijt om na mijn vakantie weer trouw iedere dag een blog te schrijven, is dat deze week weer niet echt gelukt. Misschien is het bijhouden van enkele andere sites een mooi excuus. Zo ben ik volop betrokken bij de organisatie van Open Monumentendag op 14 en 15 september namens Erfgoed Altena. Op site die ik mag bijhouden is alle informatie te vinden. Hopelijk kom ik de lezers van mijn blog ergens tegen tijdens Open Monumentendag.  Het thema is 'Macht & Pracht'

www.erfgoedaltena.nl