hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Monday, November 10, 2014

Acht jaar geleden

Waar zijn ze gebleven al die bestuurders? Joost Kant, Frank Petter, Cees Ambachtsheer, Mark Roell en Bas de Peuter

Soms ontbreekt de inspiratie om veel te schrijven op mijn blog. Ineens bedacht ik me dat terugkijken soms verrassende dingen oplevert. Zo schreef ik 10 november 2006 op mijn blog over een historische vergadering in Woudrichem met Joost Kant in de hoofdrol. Waar ging dit over? Na even zoeken stuitte ik op de juiste foto. Van de Historische raadsvergadering in Woerkum ter gelegenheid van 650 jaar stadsrechten van het vestingstadje. En zelfs de foto vond ik nog terug.