hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Thursday, November 13, 2014

Vijf jaar geleden

Ergens in de buurt van Lexmond


Vijf jaar geleden op 13 november 2009 schreef ik over het wegbeheer van Waterschap Rivierenland in de Alblasserwaard en Vijfheerenlanden. Een taak die door de jaren heen altijd ter discussie stond omdat het beheer van wegen toch echt iets anders is dan het waterbeheer. Al die jaren werd gesproken over afstoten, zo ook in november 2009. We bespraken toen het wegenbeheerplan 2010-2014. Toen had ik nog de hoop dat het misschien wel het laatste wegenbeheerplan zou zijn. Maar inmiddels weet ik beter, nu wordt alweer gesproken over niet eerder dan 2020.