hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Wednesday, December 31, 2014

Een terugblik op 2014

Kerstdiner met mijn drie kinderen

In de afgelopen dagen zomaar wat foto's opgezocht van gebeurtenissen in 2014, die me zijn bijgebleven. Vooral van mijn vrijwilligerswerk, als is het niet compleet. Zo zijn daar nog www.bibliotheekaltena.nl gidsen op www.fortaltena.nl en de Huurdersbelangenvereniging. En misschien ben ik nu nog wel wat vergeten.

Maar ook over blijde gebeurtenissen in huiselijk kring zoals de geboorte van twee kleinkinderen en het huwelijk van mijn dochter. Kortom een rijk jaar, waar ik met genoegen op terug kijk. En waarin het soms lijkt dat, ook al wordt je ouder, je steeds weer nieuwe dingen mag ontdekken. Wat ik vooral steeds meer ontdek is dat een mens pas echt tot zijn recht komt in relatie met de ander. In het samenzijn, maar ook in het samenwerken met anderen.En op de drempel van het nieuwe jaar liggen weer 365 dagen te wachten om vooral met alle mij gegeven talenten te woekeren. Nooit alleen, maar altijd samen met anderen.