hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Thursday, April 21, 2016

Houdoe Wim!

Wim tijdens de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2014



Vanmiddag was de afscheidsreceptie van wethouder Wim de Jong. Door een onverwachte afspraak is het me helaas niet gelukt Wim nog een keer de hand te schudden. In zijn tien jaren als wethouder hebben we regelmatig samengewerkt. Dat begon al toen Wim in 2006 wethouder werd en wij hem als fractie naar voren schoven. Overigens ook daarvoor was er al contact, volgens mij in 2000 of 2001, dat lijkt echt een eeuwigheid geleden. Maar na mijn afscheid als raadslid werden de contacten pas aangehaald bij de verkiezingscampagne in 2014. Leuk om te doen, vooral omdat Wim altijd in was voor een geintje. Maar na tien mooie jaren gaat Wim genieten van zijn pensioen. Houdoe Wim, het ga je goed.