hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Thursday, July 07, 2016

De Struikwaard

Jongvee in de Struikward


Hoewel ik toch al heel wat jaartjes in de regio werk, ontdekte ik vandaag toch weer een onbekende plek. Vanwege de presentatie van de kaart 'Eten met aandacht' in de Struikwaard bij Andel. Langs een mooi wandelpad vanaf de Wilhelminasluis kom je bij het water en een fraaie bank met de naam Tom. Geen idee wie dat is, misschien kan iemand het mij vertellen. Wiebe de Ringh van www.wilhelminasluis.nl misschien? In het gebied lopen overigens ook nog enkele stuks jongvee. Het natuurgebied wordt beheerd door Brabants Landschap. 

De bank van Tom, maar wie is Tom?