hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Friday, October 21, 2016

#IamWithHer

http://www.irenejanssen.nl/irene4hillary/

Voor het eerst in de geschiedenis maakt een vrouw kans om de leider van de vrije wereld te worden. Een historische gebeurtenis en een inspiratie voor velen die zich vanuit de politiek in willen zetten voor een mooiere samenleving. Daar wil ik een bijdrage aan leveren, want de politiek kan wel wat vrouwelijk leiderschap gebruiken! Daarom vertrek ik eind oktober naar Florida om Hillary Clinton te helpen deze swingstaat voor zich te winnen en zo de verkiezingen te winnen. Ik ga helpen om een lokaal campagnebureau te laten draaien. Bovendien ga ik de straat op en naar mensen thuis om met ze te praten en ze ervan te overtuigen om vooral te gaan stemmen. Misschien zul je me ook een dag in het callcentrum achter de telefoon zien zitten.