hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Monday, May 08, 2006

Dag 127: Geachte heer H. Visser

De Rijksuniversiteit Groningen (RUG) houdt zich bezig met onderzoek naar de pluriforme samenleving in Nederland. Een deelproject gaat over politiek en deugdzaamheid in de huidige pluriforme samenleving. Het onderzoek wordt onder leiding van Prof. dr. J.P.L.M. van Oudenhoven uitgevoerd. Ik ben bij dit deelproject betrokken als sociaal psycholoog.
We richten ons op gemeenteraadsleden omdat die dicht bij de gewone burgers staan. Vandaar dat ik u benader als een waardevolle deelnemer aan dit onderzoek. Ik stel het zeer op prijs als u enkele minuten van uw tijd beschikbaar zou willen stellen voor het invullen van de vragenlijst. Uw inbreng is belangrijk voor een succesvol resultaat van het onderzoek. Daarom hoop ik van harte dat u mee wilt doen.Bij voorbaat dank voor uw medewerking,

Met vriendelijke groeten,
Drs. Irene Taroni
Sociaal psycholoog
Rijksuniversiteit Groningen

Deze boodschap viel vandaag in mijn mailbox. Wat is hier fout aan?

1 Comments:

At 12:07 PM, Anonymous Anonymous said...

Wat er fout is? Jij bent natuurlijk geen heer. Dat ze dat nu net tegen jou moeten zeggen! Groetjes, Stefanie

 

Post a Comment

http://hanviskie.blogspot.com/"><< Home