hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Tuesday, May 30, 2006

Dag 150: 25 jaar!


Wat is er mooier om 25 jaar te zijn. Je bent niet meer zo piep, maar toch nog lekker jong. Vandaag werd mijn jongste dochter 25 jaar. En ze is nog heerlijk jong. Het geluk lachte haar toe vandaag, ze kreeg zelfs een nieuwe auto. Alsnog van harte gefeliciteerd.
Alleen als ik anderen vertel dat ik al een dochter van 25 jaar heb, de andere is overigens al 26 jaar, kijken ze vaak wat verbaasd. Maar ik heb heel goed geluisterd naar de voorlichting van de overheid. ‘Een slimme meid krijgt haar kind op tijd’.

1 Comments:

At 10:41 AM, Anonymous Anonymous said...

Gefeliciteerd met je knappe dochter
Met Teus maak ik een afspraak. Geef jij even door wanneer je beslist niet kan. Ik denk aan volgende week of de week daarop.
Gr. B

 

Post a Comment

http://hanviskie.blogspot.com/"><< Home