hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Monday, May 22, 2006

Dag 142: Spijt


Soms is het zo jammer dat een dag slechts 24 uur heeft. Er zijn dagen dat je zoveel meer zou willen doen, maar de tijd is gewoon op. Neem nu bijvoorbeeld zaterdag. Ik had nog een bezoek willen brengen aan de Aalburgse kunstroute, aan de Jan Claesendag in Andel, aan het jubileumconcert van Sound of Joy. Het is er allemaal niet van gekomen en achteraf heb ik spijt dat ik niet geweest ben. Wat ik zaterdag dan wel gedaan heb? Eigenlijk niets bijzonders, maar de uren zijn door mijn vingers geglipt, zoals zo vaak op een vrije dag. Uitgebreid de krant gelezen, ’s middags een rapport afgemaakt, boodschappen gedaan, op mijn weblog geschreven. Weinig spannend allemaal. Ook politiek gezien is het weinig spannend, maar de eerste stukken voor een drukke juni maand zijn alweer in aantocht. Ook morgenavond word ik op het gemeentehuis verwacht. Dit maal voor een kennismaking van nieuwe raadsleden met de ambtelijke organisatie. Maar ook ‘oude’ raadsleden zijn welkom. En allicht steek je er weer wat van op. Ik kan natuurlijk ook thuisblijven, maar misschien krijg ik dan weer spijt.