hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Monday, January 01, 2007

Dag 1: Goede voornemens

Zoek de kiezer?


Nieuwjaarsdag is bij uitstek het moment om je goede voornemens kenbaar te maken. Met nog een maagdelijk jaar in het vooruitzicht waarin nog van alles kan gebeuren. Als goed nieuws voor mijn lezers zal ik ook in 2007 regelmatig, indien mogelijk zelfs dagelijks op mijn weblog schrijven. Ik kreeg de afgelopen dagen al een paar keer de vraag of ik wel door zou gaan, maar die mensen kan ik bij deze met gerust stellen. Wel zou mijn weblog wat interactiever moeten worden. Maar ja, hoe bereik je dat? Door je lezers, maar als die niet reageren….. Bovendien was mijn weblog destijds bedoeld om kiezers te laten weten waar je als raadslid mee bezig bent. En dat is eerlijk gezegd niet echt uit de verf gekomen. Zouden mijn kiezers mijn weblog überhaupt lezen, zo vraag ik me regelmatig af. Maar om terug te komen op de goede voornemens. In 2007 wil ik meer politieke complimenten uitdelen, mijn dossiers beter bestuderen, meer geduld opbrengen en meer contacten met burgers leggen. Benieuwd hoe lang ik het ga volhouden, liefst het hele jaar uiteraard.