hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Saturday, December 23, 2006

Dag 358: Uitnodiging van de ZLTO


Recent hadden we op het gemeentehuis al eens een bijeenkomst over de recreatie in de Noordwaard. Nu heeft ook de ZLTO de raad uitgenodigd. Zij hebben behoefte om over een aantal onderwerpen nader met de politiek van gedachten te wisselen, niet alleen over recreatie maar ook over natuurontwikkeling, veiligheid, compartimentering e.d. Concreet stellen zij voor om in januari een keer overdag een gesprek te organiseren in het Biesboschmuseum, met de mogelijkheid om in de omgeving ook wat dingen te bekijken. Dat zou het best kunnen op vrijdagmiddag 19 januari (ca. 14.30-17.30 uur) of zaterdagmorgen 20 januari (ca. 09.30-12.30 uur). Het lijkt me een goed plan om samen met de ZLTO in gesprek te gaan hierover. Ik heb mijn voorkeur al opgegeven voor zaterdagmorgen 20 januari.