hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Thursday, January 18, 2007

Dag 18: Storm



Ja, inderdaad storm, het enige gespreksonderwerp van deze dag. Zelf ondervond ik er ook behoorlijk hinder van. Deze ochtend was ik per trein afgereisd naar Den Haag voor mijn werk. Maar vanmiddag kwam het bericht dat er geen treinen meer reden. En hoe kom je dan thuis? Gelukkig bleek een college uit Helmond met de auto, en die bood een lift aan. Zo kwam ik na een autorit van vier uur toch weer thuis in Werkendam. Tijd genoeg voor een gesprek onderweg dus. Hij had wel interesse voor een bezoek aan de Biesbosch en noemde daarbij Drimmelen. Natuurlijk heb ik hem verteld dat het Biesboschmuseum veel leuker is. Ik zal hem als bedankje wat info sturen. Verder vond ik in de mailbox vandaag nog wat foto’s van het zware weer van Leen Kieboom. Zo voer bijvoorbeeld het pontje naar Hardinxveld niet vanwege het slechte weer.