hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Tuesday, January 23, 2007

Dag 23: Het RBT

Zoek het RBT?


Vandaag kregen we met de gezamenlijke raden in Altena voorlichting over het RBT. Ik was helaas verlaat omdat mijn pc op het werk het weer eens al liet weten. Maar ik was er lang genoeg om kennis te nemen van de niuewe afkorting RBT. Wie zou dat nu toch weer uitgevonden hebben? Ik heb er al vaker overgeschreven, maar politici en ambtenaren hebben kennelijk de onweerstaanbare behoefte om afkortingen te verzinnen. Ik daag de lezers van mijn weblog uit om de goede oplossing van deze afkorting te mailen. Als prijs loof ik een wandelexcursie naar het RBT uit.