hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Saturday, January 27, 2007

Dag 27: Het RBT (2)


Deze week schreef ik over het RBT, de nieuwste afkorting in het Werkendamse gemeenteland. Ik vroeg mijn lezers te raden wat de afkorting betekende. En beloofde een wandeling naar het RBT voor de juiste oplossing. Leen Kieboom schreef: “RBT staat ook voor Regionaal Bureau voor Toerisme, maar dat is niet nieuw meer. Als ik hethelemaal uit mijn duim moet zuigen, dan zou je er Rivieren BeschermingsTraject van kunnen maken. Het wordt nu lachen of wandelen, ik hoor het nogwel”, zo schreef hij. Maar hij raadde ook het juiste antwoord: Het RBT, staat dat niet voor Regionaal Bedrijven Terrein? Nu zit ik dus aan een wandeling vast. Maar misschien is het een goed idee om straks te wandelen over de paden in de uiterwaarden van Werkendam. Moet het natuurlijk niet te lang meer duren.

1 Comments:

At 10:15 AM, Anonymous Anonymous said...

Schitterende foto.
Wat is het standpunt tav de "poorten?"
Gr. B

 

Post a Comment

http://hanviskie.blogspot.com/"><< Home