hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Monday, January 29, 2007

Dag 29: Wat ik nog had willen zeggen


Geen aanvulling op de Noordwaard, maar een andere korte bijdrage gezien dit late tijdstip. Ik had de wethouder willen vragen hoe het nu zit met de inrichting van de uiterwaarden bij Werkendam. Al eerder heeft hij gezegd dat het ingericht wordt als wandelgebied, maar het duurt allemaal wel erg lang. Deze zomer wil ik er eindelijk wel eens wandelen.