hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Monday, September 03, 2007

Dag 244: De Wassende maan (2)



Bergrug het Laatste kwartier in de wassende maan

Leen Kieboom voorzag me opnieuw van foto's voor mijn weblog. Hij schrijft erbij: "Zaterdag opnieuw een bezoek gebracht op de "wassende maan". Inmiddels is de bergrug "het laatste kwartier" op hoogte gebracht en afgedekt met goede grond. Bovenop die bergrug heb je een fantastisch uitzicht! Bijgaande foto'slaten er wat van zien. Ze mogen er voor mijn part een paar bankjes bovenopdie rug zetten!"