hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Sunday, September 16, 2007

Dag 257: Is Henk Bouman OPA?


Een van de best bewaarde geheimen in de Werkendamse politiek is de identiteit van OPA, de bijna wekelijkse columnschrijver op de site van Stuurgroep-Dorpsbelangcombinatie. Van meet af aan heb ik gedacht dat Henk Bouman schuilging achter OPA. Nu meen ik zelfs een aanwijzing te hebben gevonden in zijn laatste column van week 36. Hij schrijft dat hij geen familietraditie van barbecuen kent. Laat nou juist Henk Bouman ontbreken op de vakantie foto van de SDC barbecue. Dat kan niet toevallig zijn. Overigens heb ik me voor genomen om na beeindiging van mijn raadslidmaatschap meer over de Werkendamse politiek te schrijven. En een van de zaken die ik tot op de bodem uit zal zoeken is de identiteit van OPA.