hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Friday, September 12, 2008

Wie doet mee?


Gisteren schreef ik over de tien partijen die meedoen aan de Waterschapsverkiezingen in het rivierengebied. Maar niet alleen de partijen zijn belangrijk, ook de mensen die meedoen. Ondanks speurwerk op internet heb ik nog niets terug gevonden over andere politici die mee dingen naar een zetel in het Waterschapsbestuur. Op dit moment hebben twee mensen uit onze regio zitting in het Waterschapsbestuur. Dit is Ad van Veldhoven uit Dussen en Ad de Kok uit Wijk en Aalburg. Nog even geduld, 16 september is de kandidaatstelling en worden de namen bekend. Ik verwacht ze dan ook terug te lezen op de site van Waterschap Rivierenland.