hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Sunday, October 26, 2008

Campagne voeren


Omloopkanalen in de Papsluis, eigendom van Waterschap Rivierenland

Kennelijk was ik vergeten hoe hectisch een verkiezingscampagne kan zijn. Vrijdag overleg in Tiel en s' avonds in Giessenburg geweest bij CDA bijeenkomst met Arie Bassa en Bas Baan. Zaterdag nog wat aan de site geknutseld en zo zijn er toch weer de nodige uurtjes in gaan zitten. Nog een maand te gaan en dan wordt de uitslag bekend. Volgens mij wordt het superspannend. Overigens zag ik zaterdag voor de eerste maal in het journaal een item over de Waterschapsverkiezingen.