hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Saturday, October 25, 2008

ChristenUnie in Waardhuizen


De Alm bij Waardhuizen

Woensdag 29 oktober presenteert de ChristenUnie zich in het Brabantse land en wel in Waardhuizen. Lijstttrekker Jan Buchner schrijft er over op zijn weblog: "Hoe langer ik daar over nadenkt, het meer tot leven komt, mijn jeugd en ons ouderlijk gezin weer naar boven. Ik hoor nog de taal van mijn Opa en vader in mij op klinken. Beide zijn nooit hun Brabants taal gebruik vergeten, zij waren n.l. geboren en getogen aan de Nieuwendijk en Almkerk. In het begin van de dertiger jaren zijn ze vanwege de toenmalig crisis, vandaag zeggen we recessie, naar het Zuid-Hollandse Berkel en Rodenrijs verhuist. Als ik in die buurt kom, dan denk ik toch terug aan hen". Waar de bijeenkomst wordt gehouden kon ik niet terug vinden op de weblog van de ChristenUnie.