hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Friday, October 31, 2008

Sfeer proeven


Een deel van het dagelijks bestuur van het Waterschap met in het midden Gerard van Herwaarden, links van hem Teus Kool en meest rechts dijkgraaf Gerrit Kok.

Om vast eens wat sfeer te proeven, bezocht ik vanmiddag de vergadering van het Waterschapsbestuur. Uiteraard heb ik weleens vergaderingen bijgewoond toen Hoogheemraadschap Alm en Biesbosch nog bestond, maar in Tiel was ik nog niet eerder bij een bestuursvergadering geweest. Het was eigenlijk heel vertrouwd, veel termen uit mijn periode als raadslid kwamen voorbij zoals Kaderrichtlijn Water, Nationaal bestuursakkoord water, Ruimte voor de Rivier, gemeentelijke waterplannen en meer. En net als in Werkendam in het verleden nog weleens gebeurde, ook hier haperde regelmatig de microfoons. Één ding miste ik wel, even napraten en een borrel na afloop.

1 Comments:

At 5:13 AM, Blogger Unknown said...

Na afloop was die borrel met nazit er zeker wel. Opletten is daarbij wel van belang.

Overigens waren er ook insprekers, waarbij ook aandacht voor het Waterschap Rivierenland en de verkiezingen. Hierbij is een analyse aangeboden van de 10 programma's, die is te vinden op http://awpnijmegen.web-log.nl

 

Post a Comment

http://hanviskie.blogspot.com/"><< Home