hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Friday, May 29, 2009

Een land dat leeft, bouwt aan zijn toekomst



Vandaag ontving ik het rapport van de Deltacommissie. Een beetje laat misschien? Eigenlijk wel, het rapport kwam immers najaar 2008 al uit. Maar in de commissie Waterkeringen en wegen van woensdag stond het rapport op de agenda en bedacht ik me dat ik eigenlijk het hele rapport wilde lezen. Vandaag ontving ik het rapport via de post. Rond etenstijd heb ik erin gelezen, zo geboeid dat mijn zoon zich afvroeg wat er voor interessants over water geschreven kon worden.

Het rapport is gewoon gratis te bestellen bij http://www.deltacommissie.com/contact