hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Friday, June 12, 2009

Eerste bestuursblog van Mathieu Gremmen




"Vandaag mocht ik op stap met mijn collega bestuurders. Dat leek me wel een leuke aanleiding om voor de eerste maal een keer een bestuurdersweblog te schrijven. Eigenlijk vind ik het allemaal maar flauwekul, maar ik heb gezegd dat ik het wel een keer wil proberen. We reisden naar de Kinderdijk, maakten een boottochtje langs de molens, brachten een bezoek aan een dijk in Sliedrecht en daarna was er een diner in La Kampagne in Hardinxveld. Tja, altijd leuk om zo op informele wijze contact te hebben met collega heemraden, AB leden en leden van het management. Veel gelachen ook met Gerrit, Teus en Gerard. Vooral tijdens het diner waar de wijn rijkelijk vloeide. En uiteraard dolle pret met de moppen van Cor".
(de foto's heb ik uiteraard niet zelf gemaakt, maar deze zijn van HVK)