hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Monday, September 07, 2009

Teus Meijdam vertrekt wegens tijdgebrek


Al eerder meldde ik het vertrek van Teus Meijdam uit Leerdam als lid van het Algemeen Bestuur van Waterschap Rivierenland. Over de reden van het vertrek zegt Teus het volgende: "Het werk in het AB is niet meer te combineren met mijn werk, daarbij komt ook mijn werk als gemeenteraadslid in het gedrang, verder ben ik ook bestuurslid binnen de Molukse kerk waar ook de nodige tijd in gaat zitten. Als ik iets doe dan wil ik dat ook voor de volle 100 % doen en dat ging niet meer". Meijdam is fractievoorzitter van Leerdam 2000. Gijs van Eeuwijk uit Maasdriel volgt Meijdam op. Hij wordt in de AB vergadering van 18 september beëdigd.