hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Thursday, December 02, 2010

Kinderopvang in kantoor Hoogheemraadschap

Hoewel Hoogheemraadschap Alm en Biesbosch al vijf jaar niet meer bestaat, heeft het voormalige kantoor in Woudrichem aan de Middelvaart nog geen nieuwe bestemming gekregen. Wel meen ik dat er muzieklessen worden gegeven door Toon. Tijdens een informatieavond over de kinderopvang in Woudrichem is vanavond bekend geworden dat zij hun intrek nemen in het kantoor. Waar dus eens de bestuurders vergaderden, klinken straks kinderstemmetjes. Of ook de peuterspeelzaal een plek krijgt in het kantoor weet ik niet. Gek genoeg kon ik niet eens een foto terugvinden van het kantoor, toch maar snel eens maken. Daarom een foto van de allerlaatste vergadering van Hoogheemraadschap Alm en Biesbosch in 2004(?)