hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Monday, December 30, 2013

Terugblik op het jaar 2013


De Werkendamse havens (foto De Waal Machinefabriek)
Slechts vijfmaal werd in de maand december een nieuwe blog geplaatst. Is de fut er nu echt uit? Dat heb ik al vaak gedacht, maar lukte het weer inspiratie op te doen. Maar op de een na laatste dag van het jaar is het toch goed nog even terug te blikken. Helaas heb ik nog geen tool kunnen ontdekken net zoals op facebook, waardoor je met een klik kunt zien wat in dat jaar allemaal populair was. Dus blijf ik met de vraag zitten, welke blog in 2013 het meest gelezen is. De 2000e? De blog van 3 mei over persvrijheid? De blog met het kaartje van de nieuwe haven ingetekend tussen Werkendam en Sleeuwijk? Of misschien nog een andere? Oordeel zelf en laat het mij weten. Of het nog lukt morgen een nieuwe blog te plaatsen? Geen idee, maar dan wens ik toch al mijn lezers een zalig uiteinde en voor 2014 alle goeds.