hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Monday, January 20, 2014

De eerste ledenvergadering

Henk Hellegers bevestigt een schildje van de Historische Vereniging voor een verdienstlijk restauratieobject op het pand Hoogstraat 24a

Gravend in mijn geheugen moest ik terugdenken aan de allereerste ledenvergadering van het CDA die ik heb bijgewoond. Het was volgens mij nog in het oude Tavenu in Nieuwendijk en Henk Hellegers, toen nog burgemeester van Dussen, was als spreker uitgenodigd. Zou dat in het voorjaar van 1994 zijn geweest? Of in het najaar? Ik weet het niet meer. Wat ik me wel herinner is dat iemand mij vroeg wie mijn vader was en wie mijn man was. Wie ik was, leek kennelijk minder belangrijk?