hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Thursday, January 01, 2015

Het tiende jaar bloggen


Een foto van begin 2006, vlak na de start van mijn blog

Vandaag begin ik aan het tiende jaar van mijn blog. Begonnen in 2006, of eigenlijk eind 2005, toen het allereerste bericht verscheen op mijn blog. De laatste jaren ben ik minder trouw dan in het begin, toen ik echt elke dag schreef. Maar sinds die eerste blogs heeft de social media zo'n hoge vlucht genomen, dat ook dat de nodige tijd vraagt. Helaas is vooral twitter verslavend, dat bovenop mijn nieuwsverslaving slokt heel wat uurtjes op. Maar de eerste dag van het nieuwe jaar mag je nog over je goede voornemens schrijven. Ik beloof niet dagelijks te schrijven, maar drie tot vier maal in de week moet lukken.