hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Friday, August 14, 2015

Een en al historie

Voor de sleepbootjes was geen plek meer in de Historische stadshaven.


Vandaag opnieuw een dag boordevol historie. Het begon vanmorgen al op fort Bakkerskil waar we uitgebreid spraken over het Beleg van de Papsluis. Vlak voor zo'n evenement moet altijd toch weer een hoop geregeld worden. En dat kost dan toch weer de nodige uurtjes, terwijl ik me nog vast voorgenomen had weer eens mijn huis te poetsen....... En dan vanavond nog even naar Woerkum, waar de bruine vloot gereed lag om naar Sail Amsterdam te varen. Een evenement dat ik ook wel eens zou willen bezoeken. Misschien gaat het lukken, anders moet ik weer vijf jaar wachten.........