hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Saturday, October 06, 2018

Henk Driessen CDA lijsttrekker voor Waterschap Rivierenland

Henk Driessen tijdens de CDA ledenvergadering in Marienwaardt


Henk Driessen is vandaag tijdens de ledenvergadering van CDA Gelderland gekozen tot lijsttrekker voor Waterschap Rivierenland. Henk Driessen is 60 jaar en woont in Tiel. Hij is al langere tijd actief voor het CDA en was acht jaar wethouder in Tiel. Daarvoor 12 jaar fractievoorzitter in de gemeenteraad. Ook was hij acht jaar lid van het bestuur van de bestuurdersvereniging Gelderland geweest. Naast enkele andere bestuurlijke functies is hij thans voorzitter van CDA afdeling Tiel. Voor zijn wethouderschap was hij werkzaam in de zorg als o.a. directeur Regionale Ambulancedienst en manager van een zorginstelling. "Het waterschap heeft mijn bijzondere interesse gekregen door de hoogwaterproblematiek in het verleden en enkele 'water'-projecten tijdens mijn wethouderschap. Ik heb er zin in om, namens het CDA, mij in te gaan zetten in het bestuur van Waterschap Rivierenland", zo liet Henk weten tijdens de CDA ledenvergadering.