hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Monday, December 27, 2021

Mijn jaar in twaalf top tweets

Een terugblik is altijd een zoektocht naar wat je nu wel of niet vertelt over het voorbije jaar. En in welke vorm en wat was nu echt belangrijk? Deze keer heb ik gekozen voor twaalf van mijn toptweets. Niet dat dit de meest belangrijke gebeurtenissen van het voorbije jaar zijn geweest, maar het geeft wel een impressie van waar ik mee bezig ben geweest. Je leest in de tweets in elk geval waar ik warm voor loop, zoals water, erfgoed en vrouwen.


Top Tweet earned 1,506 impressions

Mooi, een medestander voor straatnaam eerste vrouwelijke raadsleden ⁩ ⁦⁩ ⁦⁩ ⁦⁩ ⁦⁩ ⁦

Top Tweet earned 1,322 impressions

De waakt over de ⁦@dijkwerkers⁩ ⁦

Top Tweet earned 1,317 impressions

De mooiste dijken van liggen toch maar mooi in

Top Tweet earned 1,754 impressions

Wat een leuke actie

Top Tweet earned 1,752 impressions

Straks mooi verhaal schrijven over terugkeer van op Kasteel Mooie herinneringen

Top Tweet earned 1,706 impressions

Helemaal eens, en dat terwijl de uiterwaarden ruimte moeten bieden voor afvoer rivierwater

Top Tweet earned 1,444 impressions

Vanmiddag Buiten de Waterpoort al flinke stijging Ook veel trieste beelden uit Volg het liveblog van

Top Tweet earned 2,278 impressions

Molens ⁦⁦⁩ in de rouwstand voor heengaan van stichtingsvoorzitter Mooie symboliek ⁦

Top Tweet earned 1,419 impressions

Bruggetje in het Laantje is terug, geopend door , ons wandelend geschiedenisboek ⁦

Top Tweet earned 892 impressions

Een open blijft altijd bijzonder ⁦⁩ ⁦

Top Tweet earned 1,047 impressions

Waarom is Sint Elisabethsvloed zo fascinerend?

Top Tweet earned 1,436 impressions

Zijn ze bij de ⁦⁩ de weg kwijt? bij foto van en de ⁦⁩ zonder forten?
 2