hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Tuesday, January 24, 2006

Dag 24: Wildplakken (2)


Meer en meer komt de campagne op gang. Vandaag de plakbeleidbrief gelezen van burgemeester Hellegers. (Mooi scrabble-woord overigens). Hellegers legt daarin de regels van het plakken nog maar eens uit. Wild-plakken zal er niet bij zijn, de affiches worden dan gewoon verwijderd. Aangaande borden buiten de bebouwde kom kondigt Hellegers aan soepel te zijn. Het CDA maakt daar nogal eens gebruik van, zoals te zien is op bijgevoegde foto. Voor de lezers van de weblog een klein raadsel. Wie weet waar het bord staat? Degene die het raadt mag een keer als gastschrijver op mijn weblog schrijven. Na 24 dagen begint namelijk de inspiratie wel een beetje te tanen. Er moet nog 42 keer geschreven worden in mijn campagnedagboek. Qua debatten is het nog niet spannend geweest, het BKA debat over één Altena was inderdaad doodsaai, zoals ik al vreesde vooraf. Daar valt dus weinig over te schrijven. Misschien nog een keer over de stemwijzer? Heeft u hem al ingevuld? Vandaag heb ik hem nogmaals ingevuld. Deze keer kwam ik wel bij de enig juiste partij uit. U mag raden welke.