hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Thursday, March 09, 2006

Dag 68: 365 dagen


Vandaag heb ik mijn bewilliging getekend voor een nieuwe periode van vier jaar als raadslid. Bij de start van mijn campagnedagboek had ik niet verwacht direct te worden gekozen. Hooguit na de benoeming van een wethouder. Dankzij de CDA kiezers is dat nu toch snel gebeurd, nog bedankt daarvoor. Overigens zijn de komende weken nog spannend met de coalitievorming in het vooruitzicht.

Toen ik op 1 januari begon met mijn webdagboek, was k voornemens tot aan de verkiezingen van 7 maart dagelijks te schrijven, met name over de campagne. Inmiddels ben ik zo gewend geraakt aan het schrijven, dat ik in elk geval het jaar 2006 vol wil maken. Dat worden dus 365 afleveringen. Één van de redenen waarom ik doorga is een artikel in het Brabants Dagblad. Daarin werd gesteld dat iedere moderne politicus tegenwoordig een weblog heeft. En wie wil er nu geen moderne politicus zijn? Wel betekent het dagelijks schrijven soms een zoektocht naar onderwerpen. Ik vraag dan ook aan de lezers van mijn weblog of ze vooral ideeën, foto’s etc aan willen dragen. Dat mogen ook persoonlijke zaken zijn, dit onder het mom ‘het persoonlijke is politiek’. Ook gastschrijvers worden uitgenodigd een keer voor mijn weblog te schrijven.