hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Sunday, May 14, 2006

Dag 134: Moederdag

Ma

Kees
Colinda en Gijs


Al lijkt moederdag slechts een commercieel feestje, toch viert 80 procent moederdag. Ook ik hoor bij die 80 procent. En ik ben blij dat ook mijn kinderen bij die 80 procent horen. Bedankt voor alle kaartjes en cadeautjes. Verder zal ik proberen niet alleen dagelijks op mijn weblog te schrijven, maar ook vaker te mailen naar mijn dochter in Turkije. En morgen zal ik weer over politiek schrijven.

Dorine


1 Comments:

At 2:12 AM, Anonymous Anonymous said...

Hihi, goed voornemen!!

 

Post a Comment

http://hanviskie.blogspot.com/"><< Home