hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Wednesday, June 07, 2006

Dag 158: Tijd

‘Heb je nog tijd over?”, zo vroeg pas iemand aan me. Nee, was mijn antwoord. Ik heb nooit tijd over. En dan geef ik nog niet eens gehoor aan alle uitnodigingen die ik wel eens in mijn mailbox vind. De oogst van deze week. Deelname aan het congres ‘Water verdient het’op 29 en 30 juni in Leeuwarden. Een bijeenkomst over burgerparticipatie en water. International Woman’s day of peace and disarmement. Deelname platform Ruimte in debat en mobiliteitsatlas. Bijwonen slotdebat over de kenniseconomie op zaterdag 10 juni in Delft met JP Balkenende. Twee uitnodigingen voor een bezoek aan het Europees Parlement, één in Brussel en één in Straatsburg. Allemaal reuze interessant en er zullen ongetwijfeld deelnemers voor gevonden worden. Maar helaas heb ik geen tijd over. Wil ik er dan tijd voor vrij maken? Nee, helaas zal ik voor al deze uitnodigingen geen tijd vrij maken. Stel voor dat ik daardoor geen tijd meer zou hebben om op mijn weblog te schrijven? Al mijn lezers zouden dan ineens tijd over hebben.