hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Saturday, August 26, 2006

Dag 237: Havendag













Vandaag werd voor de derde maal de havendag gehouden in de Werkendamse havens. Ook het CDA was er present met een kraam om zo in contact te komen met bezoekers. Het CDA deelde folders uit en Marjolein Hak, nr. 68 op de kandidatenlijst voor de Kamerverkiezingen, presenteerde zich aan de bezoekers met enkele CDA standpunten uit het verkiezingsprogramma. De Tweede Kamerleden Ciska Joldersma en Jan de Vries brachten eveneens een bezoek aan de Havendag. Jammergenoeg heb ik het optreden van havenkoor Vissershang gemist met onze Hankse CDA’ers Wim de Jong en Wil Drabbe. Zo heb ik ook het lied van Pontje Steur niet gehoord, dat ze gezongen hebben. Ook het sloeproeien met Vincent van den Berg en Gerard Paans is aan me voorbij gegaan.
Maar er was natuurlijk nog veel meer te beleven op de havendag. Er waren schepen te bezoeken, een baggermolen en er kon ook een boottochtje gemaakt worden. ’s Avonds was er nog een taptoe, ook daar was het lekker druk. Evenals in de feesttent aan de Biesboschhaven.