hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Tuesday, September 12, 2006

Dag 254: Uitnodiging


De raad van de gemeente Woudrichem nodigt u uit voor het bijwonen van een ‘historische’ raadsvergadering in de raadzaal van het gemeentehuis van Woudrichem op 16 september om 16.00 uur.

Als raadslid word je regelmatig uitgenodigd voor diverse activiteiten. Leuke en minder leuke. Van bovenstaande uitnodiging kan ik moeilijk inschatten of t’ie leuk is. Ik vind hem vooral geheimzinnig. Wat gaan ze doen in Woudrichem? Gaan ze zich opheffen in het bijzijn van Werkendamse en Aalburgse raadsleden en college? Roepen ze spontaan op tot de vorming van Altena Één of verklappen ze het geheim van Altena? Als het laatste het geval is, zou het wel erg jammer zijn dat Vincent er niet bij kan zijn. Door zijn val op de fiets moet hij rust houden. En mist hij wellicht dat historische moment. Net zoals wij het historische moment van zijn val gemist hebben. Geen foto heb ik nog gezien van het ongeval, zou er niemand stiekem een fotootje of filmpje geknipt hebben? Om later op te sturen naar de ‘leukste thuis’? Of is er sprake van censuur/