hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Thursday, September 07, 2006

Dag 249: Agentje spelen


Ooit ben ik getuige geweest van massale ME inzet in Veen, een heftige ervaring om zo’n politiemacht van dichtbij te bekijken. Mensen die ook weleens in een ME linie willen optreden, kunnen dat doen op zaterdag 28 oktober. Dan organiseert de Politie Midden en West Brabant de jaarlijkse Police Experience Day. Kom ervaren hoe het is om voor één dag in de schoenen van een politieagent te staan. Wat je deze dag precies te wachten staat, houden we nog even geheim. Zorg wel dat je uitgerust bent, want het is geen dag van toezien, maar een dag van beleven. Je maakt op een actieve manier kennis met de verschillende onderdelen van het politiewerk. Ondervind deze dag of een baan bij de politie bij jou past.Wil je je opgeven voor de Police Experience Day? Stuur een mail aan PED@mw-brabant.politie.nl . De Police Experience Day wordt gehouden aan verzamelkantoor de Mijkenbroek in Breda. Het adres is Mijkenbroek 31, 4824 AR te Breda. De dag start om 09.00 uur en is rond 16.00 uur afgelopen.