hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Monday, September 04, 2006

Dag 246: Zwemmen

In de zomer probeer ik iedere morgen baantjes te zwemmen in zwembad Werkina. Het is de enige sport die ik leuk vind en bewegen is goed voor ieder mens. En met een zwembad bijna in mijn achtertuin ook nog eens heel makkelijk. Helaas is het zwembad zaterdag al gesloten, terwijl je ook in september nog heel goed in een buitenbad kunt zwemmen. Gelukkig biedt zwembad Bijtelskil uitkomst, zij zijn zelfs nog tot 16 september open. Niet goedkoop want een uurtje zwemmen kost zo wel dagelijks 3 euro, maar dat heb ik er graag voor over. Wat ik echer niet begrijp, waarom hebben twee zwembaden die door de gemeente Werkendam gesubsidieerd worden niet dezelfde openingstijden? Het lijkt me goed hierover iets op te nemen in een prestatiecontract. Of in ieder geval in de gesprekken mee te nemen die moeten leiden tot meer samenwerking. Een schone taak voor de wethouder sport!

1 Comments:

At 2:01 PM, Blogger bob said...

Niet alleen de tijden maar ook gebruik van een abonnement dat recht geeft voor gebruik in 2 zwembaden.!!
Gr. bob

 

Post a Comment

http://hanviskie.blogspot.com/"><< Home