hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Monday, November 06, 2006

Dag 310: Tweelingen


Vandaag werden mijn tweeling neefje en nichtje zes jaar. Nu is een kinderverjaardag altijd gezellig, maar een tweelingverjaardag is dubbel gezellig. Overigens passeerden tijdens de verjaardagsvisite ook de nodige tweelingen de revue; pas geboren of nog verwacht. En dan valt het opnieuw op hoeveel tweelingen er geboren worden. Één van de redenen dat er in Nederland meer tweelingen worden geboren zijn de moeders die op steeds latere leeftijd kinderen krijgen.
Zelf heb ik mijn kinderen jong gekregen en eerlijk gezegd vind ik dat nu wel prettig. Want stel dat ik ze 20 jaar later had gehad, dan had ik nu drie kinderen van 0, 5 en 6 jaar gehad. Nee, voor mij geldt, een slimme meid krijgt haar kind op tijd.