hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Sunday, October 29, 2006

Dag 301: Plakkers en posters belaagd




Vrijdagavond waren plakkers van het campagneteam van Geert Wilders in Den Haag mishandeld door enkele mannen. Of de plakkers van het CDA in het Land van Heusden en Altena zaterdag belaagd zijn, is mij nog niet ter ore gekomen. Wel heb ik al vele posters van Marjolein Hak waargenomen. Maar ook in onze regio zijn ze niet allemaal veilig. Zondagmorgen vond ik al een gevallen poster terug op de Hoogstraat, waarop ze ineens een snorretje had. Slechts één exemplaar, waar de andere is gebleven weet ik niet. Maar die ene heb ik maar mee naar huis genomen.