hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Wednesday, December 31, 2008

Schaatsweer



Natuurlijk had ik vandaag eigenlijk een schaatsfoto moeten maken, maar ik denk er nu pas aan. Te laat en in de laatste uurtjes van 2008 zal er niemand meer op de schaatsbaan te vinden zijn. Volgend jaar weer een nieuwe kans. Daarom voor vandaag slechts een sneeuwfoto. Wel winters, maar geen ijs. Het jaar 2009 wordt overigens het vierde jaar van mijn weblog!