hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Friday, January 02, 2009

Blog 900!


De Bakkerskil

Vandaag schrijf ik mijn 900e blog. Even had ik gedacht al tegen de duizend aan te zitten. Drie jaar achtereen maal 365 dagen, dat moet toch lukken. Ik heb kennelijk meer verzuimd dan af en toe een keer dag overgeslagen. Zodat er nu 900 op de teller staat. Dacht ik vorig jaar nog aan stoppen met mijn weblog, in 2009 ga ik gewoon vrolijk door.