hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Friday, May 08, 2009

Een toevallige ontmoeting?


Links op de voorste rij de Waterschapsbestuurders Peter Aanen en Jan Buchner, daarnaast Hermen Vreugdenhill. V.r.n.l. Gerrit Noeverman, Matthijs Vos, Machiel Verdoorn, Jan Luteijn, Kees Vreeken (overigen voor mij onbekend)

Vandaag ontmoette ik op Fort Altena de mannenbroeders van SGP en ChristenUnie. In de ochtend was ik, als voorzitter van de Historische Vereniging Werkendam en De Werken c.a. uitgenodigd door Waterschap Rivierenland voor een ontwerpatelier voor de dijkverzwaring Steurgat/Bergsche Maas. Reuze interessant overigens zo'n ontwerpatelier, hoewel ik er vooraf weinig verwachtingen van had. De mannenbroeders van SGP/ChristenUnie brachten een werkbezoek aan Fort Altena en kregen uitleg over de Ecologische Verbindingszones en Ecologische Hoofdstructuur. Ook van Waterschap Rivierenland overigens.